عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 10 مهر 1396
بازدید : 1297
نویسنده : مجتبی صادقی

پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا

دانشجویان عزیز فایل پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا ارائه شده توسط خانم ها بردفر و الهویزدی زاد در کلاس حسابداری مدیریت دکتر زینالی در این قسمت قابل دریافت می باشد.

چکیده :

اتکا به روش های سنتی حسابداری امروزه جواب گو نیست

صاحب نظران وادار به تغییر و اصلاح حسابداری مدیریت شده اند

با کشف روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت بسیاری از هزینه هایی که قابل شناسایی نبودند ردیابی شدند

با توجه به وجود مشکلات در آن سیستم کپلن و اندرسون نسل جدیدی از آنها را معرفی کردند

که این روش (هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا) مبتنی بر محرک زمان می باشد

هزینه ها به فعالیت ها اختصاص داده نمی شود بلکه ابتدا منابع مورد نیاز پیش بینی می شود

سپس بر اساس معادله زمانی بطور مستقیم به فعالیتها ، محصولات و خدمات تخصیص داده می شود

 

به تعداد 39 اسلاید مناسب اساتید و ارائه دانشجویان

 

پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا ,
تاریخ : دو شنبه 10 مهر 1396
بازدید : 1395
نویسنده : مجتبی صادقی

پاورپوینت جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری

برای رشته زیست شناسی و کشاورزی

67 اسلاید پاورپوینت

مناسب اساتید و ارائه دانشجویان

 

پاورپوینت جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: پاورپوینت جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری ,
تاریخ : یک شنبه 9 مهر 1396
بازدید : 1185
نویسنده : مجتبی صادقی
مقدمه

ارزش ویژه برند فواید زیادی برای شرکت­هایی که مالک نام تجاری هستند  دارد. ارزش ویژه برند ارتباط مثبتی با وفاداری برند دارد. بطور دقیق­تر ارزش ویژه برند احتمال انتخاب برند را افزایش می­دهد که این امر منجر به وفاداری مصرف­کننده به برند خاص می­شود از فواید ارزش ویژه بالای برند، احتمال توسعه[1] مارک تجاری به سایر طبقات محصول است. معمولاً توسعه IBM مارک تجاری به­عنوان "استفاده از نام تجاری موجود برای ورود به یک طبقه جدید محصول"، تعریف می­شود(اکر و کلر1990). وقتی یک مارک تجاری با نام­های تجاری جدید مقایسه می­شود، توسعه­های مارک تجاری هزینه­های تبلیغاتی کمتر و فروش بیشتری دارند(اسمیت و پارک 1992).  توسعه­های مارک تجاری موفق در ارزش ویژه بالاتر مارک تجاری اصلی، نقش بسزایی دارند(اکر و کلر 1992  هر چند که توسعه­های ناموفق مارک تجاری، می­توانند ارزش ویژه مارک تجاری اصلی را کاهش دهند. آکِر و کِلِر(1990) مدلی برای ارزیابی مصرف­کننده از گسترش­های مارک تجاری توسعه دادند، و تعدادی از نویسندگان بر روی عمومی­سازی این مدل کار کردند

علاوه­براین مارک تجاری نقش ویژه­ای را در شرکت­های خدماتی بازی می­کند، چرا که مارک­های تجاری قوی اطمینان را نسبت به محصولات ناملموس افزایش داده(بری, 2000) و مشتریان را جهت درک و تشخیص بهتر نسبت به آنها توانا می­سازد.  مارک­های تجاری، ریسک­های ایمنی، اجتماعی و پولی دریافت­شده در خدمات خرید را کاهش می­دهند که مانعی برای ارزیابی یک خدمت قبل از خرید می­باشد. همچنین سطح بالاتر ارزش ویژه مارک تجاری رضایت مشتری، قصد خرید دوباره و میزان وفاداری را افزایش می­دهد.. تحقیق در این زمینه، مطالعه کوهلی و دیگران[2](2001) در خصوص روایی[3] و ارزش ویژه مارک تجاری، مطالعه پاپو و کوستِر[4] (2006) در خصوص رضایت و ارزش ویژه مارک تجاری و مطالعه رُدولدریج و دیگران[5](2004) در خصوص ارزش ویژه مارک­تجاری و نام تجاری می­باشد.

 

بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن ,
تاریخ : یک شنبه 9 مهر 1396
بازدید : 1143
نویسنده : مجتبی صادقی

خلاصه:طی سالها بخش مخابرات به عنوان یك بخش دارای انحصار طبیعی قلمداد می شده است، ولی طی سالهای اخیر با شروع آزادسازی وخصوصی سازی در كشورهای مختلف موضوع ایجاد رقابت در بازار مخابرات نیز مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع در ایران نیز با همراه با آزادسازی صورت گرفته در بخش مورد اهمیت بوده و تلاشهایی به منظور ایجاد رقابت در بازار مخابرات انجام شده است و لذا این رساله به دنبال آن است كه موضوع ایجاد رقابت در بازار مخابرات را از طریق بررسی وجود انحصار طبیعی در این بازار تحقیق نماید. به این منظور با استفاده از  داده های شركتهای زیر مجموعه شركت مخابرات ایران(شامل 30 شركت استانی و شركت همراه اول و شركت زیر ساخت) طی سالهای 1382 تا 1387 اقدام به تخمین یك تابع هزینه ترانسلوگ شده است. تخمین از روش SUR با استفاده از دادهای تجمیعی (pool) صورت گرفته است وسپس اقدام به آزمون جمع پذیری برای بررسی وجود انحصار طبیعی در بازار شده است. همچنین با استفاده از تابع هزینه تخمین زده شده برآوردی از صرفه های ناشی از مقیاس و تنوع به دست آمده است و در پایان برای نشان دادن اهمیت میزان هزینه های اجتماعی انحصار در بازار مخابرات ایران با استفاده از روش مثلث رفاه برآوردی از هزینه اجتماعی انحصار شده است. نتایج آزمون در مورد جمع پذیری تابع هزینه نشان می دهد كه تابع هزینه تخمین زده شده جمع پذیری ناحیه ای بوده و لذا دارای انحصار طبیعی بوده و رقابتی نمودن بازار باعث افزایش كارایی در آن نمی گردد همچنین نتایج نشان دهندة صرفه های ناشی از مقیاس وتنوع بالا در بازار مخابرات ایران است. از سوی دیگر انحصار كنونی در بازار مخابرات ایران بر اساس برآورد صورت گرفته هزینه های رفاهی بالایی را ایجاد نموده است( از 45 تا 63 درصد فروش) كه نیاز به مقررات گذاری از سوی دولت در این بخش به شدت وجود دارد.

 

شناسایی الگوی بازار و تخمین هزینه اجتماعی انحصار در بخش مخابرات

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: شناسایی الگوی بازار و تخمین هزینه اجتماعی انحصار در بخش مخابرات ,
تاریخ : یک شنبه 9 مهر 1396
بازدید : 1037
نویسنده : مجتبی صادقی
چکیده
تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.
 
 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی ,
تاریخ : یک شنبه 9 مهر 1396
بازدید : 1159
نویسنده : مجتبی صادقی

پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی (MA) گرایشمدیریت مالی دولتی موضوع بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه (مطالعه موردی بانک سپه مدیریت شعب منطقه شرق تهران)

فهرست مطالب:

 

چکیده1

 

فصل اول: کلیات تحقیق2

1-1 مقدمه3

1-2- بیان مساله5

1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق5

.

.

بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق بانکی و ارایه راهکارهایی جهت پیشگیری از آن در بانک سپه ,
تاریخ : شنبه 8 مهر 1396
بازدید : 1319
نویسنده : مجتبی صادقی

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته

دکتر سرلک و فراتی

10 فایل پاورپوینت برای هر فصل جداگانه

مناسب اساتید و  ارائه و کنفرانس دانشجویان

 

پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر سرلک و فراتی

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر سرلک و فراتی ,
تاریخ : شنبه 8 مهر 1396
بازدید : 1183
نویسنده : مجتبی صادقی

جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1

129 صفحه pdf

فهرست مطالب:

حساب تغییرات / ضرائب لاگرانژ / اختلالات جبری و غیر جبری / معادلات با مشتقات جزئی و تبدیلات انتگرالی / توابع مختلط / روش باقیمانده وزنی / جبر ماتریس

 

جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1 ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1396
بازدید : 970
نویسنده : مجتبی صادقی

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک 2

 

آزمایشگاه فیزیک عمومی 2 یکی از دروس تک واحدی رشته های فنی و مهندسی است که علیرغم سادگی می تواند برای بسیاری از دانشجویان ایجاد مشکل کند. درک صحیح و کاربردی از مفاهیم اولیه فیزیک از اهداف آزمایشگاه فیزیک عمومی 2 بشمار می آید و بدیهی است دروسی که به همراه آزمایشگاه و کارگاه در سیلابل درسی رشته ها قرار دارند جهت کاربردی ساختن آن دروس نقش ویژه ای ایفا می کنند. روند ارائه آزمایشات به صورتی است که ابتدا مقدمه ای از آزمایش ذکر شده و در ادامه شرح آزمایش و ابزار و وسایل مورد نیاز برای انجام آزمایش شرح داده شده و در آخر نیز نتیجه گیری کلی از هر آزمایش ارائه شده است.

این گزارش کار شامل 6 آزمایش است که عناوین این آزمایشات در ادامه ذکر شده است.



فهرست آزمایشات :
آشنایی با دستگاه های اندازه گیری
روش های اندازه گیری مقاومت و k.c.l
دستگاه اسیلوسکوپ ( موج نما )
مبدل ها ( ترانسفورماتورها )
طراحی آمپرمتر و ولت متر

به تعداد 31 صفحه pdf می باشد.

 

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک 2

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: گزارش کار آزمایشگاه فیزیک 2 ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1396
بازدید : 1411
نویسنده : مجتبی صادقی

جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل

دکتر مهدی ایران نژاد و پرویز ساسان گوهر

به تعداد 121 صفحه pdf

مناسب مرور سریع و مطالعه ایام امتحانات

 

جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل

4kia.ir * 4kia.ir

:: برچسب‌ها: جزوه سازمان و مدیریت از تئوری تا عمل ,
مجموعه سایت های شهاب - دانلود فایل های دانشگاهی همچنین جهت استفاده و بهره برداری دانشجویان سراسر کشور به آدرس های زیر مراجعه نمایید. http://university20.4kia.ir http://unifiles.4kia.ir http://academicfiles.ir http://univerfiles.mihanblog.com http://shahabcollege.persianblog.ir http://collegefiles.mihanblog.com http://mojtabasadeqi.ir

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل سرای دانشجوئی و آدرس https://academicfiles.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2274
بازدید ماه : 66688
بازدید کل : 2161140
تعداد مطالب : 2001
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com